Vaikuttavaa vaikuttaja­markkinointia Sami Jauhojärven kanssa

Jos hyppysissäsi on kestävä tuote tai palvelu, jonka markkinoinnin voi yhdistää hyvinvointi-näkökulmaan, otahan yhteyttä!

Yrittäjä ja olympiavoittaja Sami "Musti" Jauhojärvi nauttii sosiaalisen median markkinoinnin tekemisestä. Hän ei kuitenkaan halua mainostaa mitä tahansa, vaan valitsee tuotteita ja palveluita, jotka ovat aidosti lähellä sydäntä.

Hyvät tuotteet voivat parhaimmillaan parantaa hyvinvointia, helpottaa arkea ja kohentaa elämänlaatua. Monet meistä eivät kuitenkaan kovin helposti poikkea omista rutiineistaan. Juuri sen takia Sami haluaa herätellä ihmisiä pohtimaan valintojaan ja tuoda tietoisuuteen kestäviä tuotteita ja palveluita – jokaisella on mahdollisuus valita paremmin.

Mustia seuraa Instagramissa jo lähes 30 000 ihmistä, joten sitoutuneita silmäpareja riittää. Aloitetaanko yhteistyö?

Minulle vaikuttajamarkkinointi on väylä kertoa ihmisille hyvistä ja kestävistä tuotteista. Haluan nostaa esiin vaihtoehtoja, joilla on vaikutusta hyvinvointiin.

Luovaa ja samimaista sisällöntuotantoa

Sami Jauhojärven yhteistyöportfolio koostuu tuotteista, jotka ovat osa hänen arkeaan.

Joustava yhteistyökumppani, jolla riittää ideoita. Siinä Samin palvelulupaus laadukkaaseen sosiaalisen median markkinointiin – pilkettä silmäkulmassa unohtamatta.

Musti on tehnyt tähän mennessä yhteistyötä useiden brändien kanssa, joista mainittakoon esimerkiksi turkulainen perheleipomo Rosten, Sysmän Luomuherkut, Suomen Pakkauskierrätys RINKI, Lumme Energia, Laihian Mallas ja Kipukauppa. Sopisiko sinun yrityksesi jonon jatkoksi?

Ota yhteyttä ›

Lähetä Mustille viesti jo tänään!

Puhujakeikka, työtarjous tai yhteistyö olympiavoittajan kanssa? Kerrohan ajatuksistasi.

Ota yhteyttä ›